Dyr, men lätt värd det ;)

Äntligen har jag fått ut min uppsydda medeltidsklänning på Blocket.
Denna förhatliga klänning som har hängt i diverse garderober i olika lägenheter och som jag inte ens klarar att titta på utan att få rysningar av obehag längs ryggraden.
Det var igår, efter att jag och Bridget fotade den, som jag visade brösten för henne då jag fullkomligt slet av mig åbäket och både tröjor och BH följde med.
Där stod jag i klassrummet med tuttarna i vädret och tjöt av skratt.... Tur är det väl, att jag inte har några problem med min nakenhhet ändå (och tur är det väl att det bara var jag och Bridget närvarande).

Nu är den ute i alla fall och jag tänker aldrig mer trä den, djävulens påfund, över mina axlar.


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Dagens outfit!

2008-06-27 @ 17:51:15
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0