Fröken Babbel goes trash

Jag var på toaletten alldeles nyss och råkade då se mig själv i spegeln (något jag uppenbarligen ännu inte gjort idag).
Åh, herregud, vad är det för något?
En uteliggare? Bohem? Elevassistent?

Jag ställde mig och asgarvade, i min ensamhet på toan, och smygtittade roat på mig själv medan jag tvättade händerna. Vilken fantastisk syn jag är.
Digga tröjan (fick låna den av en kollega då jag frös så in i norden) och mössans lika färgskala, skornas oknutna skosnören, mascarans (som inte syns här) mörka nyans under ögonen. 
Sååååå sommarfräsch tjej!

Att jag lägger upp bildbevis, på vad jag själv aldrig skulle lämna mina barn till, betyder att jag :
1. är helt dum i huvudet
2. har fantastisk humor
3. är säker i min kvinnlighet

Jag går på alternativ nr 2




Kommentarer
Postat av: Annapanna

Ha ha, så vacker, så vacker!! Det ser även ut som du har så långt hår så du får passa dig när du sätter dig på toa... ;)

PÖZZ!

2008-06-24 @ 15:32:20
URL: http://annavirrpanna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0