Hör min frustration

Jag är den typen av människa som lägger märke till detaljerna runt om mig.
Har någon klippt sig eller lagt in slingor ser jag det direkt. Roliga detaljer i tavlor och inredningar finner jag väldigt underhållande och ja.. Jag är nog mycket av en betraktare och tänkare.

Vad jag nu har lagt märke till är något som fler och fler använder sig av.
Det började med att en av mina chefer använde sig av det väldigt ofta. Sedan upptäckte jag hur bästaste bror hade anammat det.
Detta återkom sedan vid olika möten och konferanser, bland höga chefer och små barn.
Nu har jag, till min förskräckelse, insett att detta är ett elakartat virus.
En cancersvulst som bara växer och jag blir alldeles tokig.

Nu när jag verkligen har lagt märke till den här lilla detaljen hör jag den överallt och hela tiden... På viktiga möten, hemma, bland barnen, på stan, på spårvagnen och, och, och... Aaaaarrgghh, jag BLIR GALEN!

Kan inte folk bara sluta säga "så att säga" all the time?

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaa, det kan ju vara lite irriterande kanske... Så att säga! =D

2008-06-05 @ 09:39:53
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0