Jag har lite av ett Kodak moment just nu.

När jag packade till min Stockholmsresa gjorde jag ju det på rekordfart, vilket innebär att hela sminktrunken åkte med i väskan, viket i sin tur innebär att den flög, vilket innebär att en del gick sönder och spred en tjock hinna av rouge och ögonskugga i hela sminklådan, vilket innebär att det måste torkas av, vilket jag har dragit mig för.

Idag tog jag mig i kragen och dukade upp ett göra-rent-sminklådan-bord på balkongen.
Fram med diskmedel och trasa, musik och hela sminkskiten...
Hallon är med mig och Kurtis Mayfiels sjunger härligt och glatt. Solen steker och jag njuter av ensamheten och min duktighet...

Ville bara delge innan jag nu fortsätter torka!

 

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Ååååh, jag dregglar sönder här!

Noisettesås. Tro mig. Det hade jag tagit intravenöst om man kunnat.

Ha. Tänk dig dropp med noisettesås. Vilken kick!

2008-06-02 @ 23:50:02
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Petra

Fanns det verkligen inget roligare att göra i solskenet?! ;-D

2008-06-03 @ 10:13:47
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0