upprepning, mina vänner.... Upprepning is the key

"OJ, vad mycket pommes du tog på din tallrik nu... Den här gången vill jag att du verkligen äter upp allting du tar åt dig!"

Min kollega sitter länge och uppmanar barnet att tänka på hur mycket mat hon tar.
Barnet bara äter sina pommes och ser inte ett dugg intresserad ut att höra vad min kollega säger (maler om).
När min kollega har pratat fördigt sätter hon sig och äter sin mat igen. Jag tittar nyfiket på barnet och säger sedan:
"Kan inte du upprepa vad min kollega just sade är du snäll."
Barnet tittar upp från tallriken med sina älskade pomftipps "Nej"
"Jag misstänkte nästan det. Hörde du vad hon sa?"
"Nej, jag lyssnade inte!"

MOAHAAHHAAAHAAAAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0