17:45-22:38

Cykla fort, cykla långsamt, bli varm och ta av sig jackan, skratta rått men i hemlighet åt kyrkliga entusiaster, pilla bort saltet från de salta pinnarna med tänderna, dricka hallonläsk med fryst jordgubbe, äta gudomlig medelhavslasagne, skratta åt sina egna skämt, dricka vinet lika fort och lätt som hallonläsken, ta en portion lasagne till -trots mätt mage, mer vin, trycka ner hemmagjord jordgubbsglass med färska jordgubbar till, dricka latte, flytta sin nu rätt tunga hydda till soffan, mer vin, prata jobb, äta av godiset som kallar på dig, mer vin, spana efter de skygga katterna, mer... jobbprat, nog med vin, krama värdinnan, på med jackan, cykla hem, kissa och borsta tänderna, gurgla flour, blogga, av med kläderna, välja ut en bok från bokhyllan, lägga sig i sängen, sätta klockan på 07:00 men veta att man går upp 07:40 med panik i blick, läsa några sidor i boken, somna...

En rätt ok eftermiddag och kväll måste jag ändå säga.
Hörs i morgon vänner och inte vänner :)


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Det har jag provat skall du veta!!

http://kotteby.blogg.se/2008/april/grymt-stressad-fru.html



Kan det vara så att min odör behöver en hel ask?

Mycket märkligt att prata om min lukt med främmande bloggkollegor. Men men..... =)

2008-06-13 @ 12:54:54
URL: http://kotteby.blogg.se/
Postat av: Kotteby

En produktiv dag ser jag!



=)

2008-06-13 @ 12:56:47
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0