En hyllning

Kom hem från Onsala för ca en timma sedan.
Tanken var ju att jag och terroristerna skulle åka med sambon och vår snygga väninna och lämna badtunnan, åka till stallet osv.
Men eftersom det skulle bli för lång tid för mina små flickor att ligga i buren fick jag åka med vår coola skatarkille som ju spenderade gårdagskvällen med oss.
Det var skatarkillens allra första tjejkväll och jag tror faktiskt att han njöt av att få sitta och ha tjejsnack, kolla på filmer, dricka cola och möla snask tillsammans med oss istället för att vara skrytigt manlig, dricka Captain Morgan och gå ut och döna på stan, som hans vänner ville att han skulle göra. (Jag vet att det låter helt osannolikt, men jag ljuger inte).

Då jag ju älskar att åka bil (särskilt på kvällen) och lyssna på musik, tog vi en liten sightseeing, han och jag, runt området och njöt av bil, musik och solnedgång efter att vi hyrt den andra filmen för kvällen... Härligt!
Och så körde han hem mig och miniflickorna idag.
Tack som fan vännen min!

Jag hinner inte mer än komma hem och sätta på datorn förrän UNDERBARA Grizzlynallen uppdaterar vår gemensamma mapp med massor av ny, fantastisk housemusik!
Jag har fått så sjukt mycket bra musik av denna fina människa och vad har han fått av mig?
Kramar och tacksamhet kommer jag kanske en liten bit på, men jag vill ju känna att jag inte bara tar och tar och tar hela tiden utan kanske även ger då och då.
Just nu spelar jag Steve Lawler - 21st Century Ketchup ashögt och det är så bra... My gaaaad, vad jag blir på bra humör av den här musiken.
Nu känns det genast mycket lättare att ta hand om tvätt och städ, som ju står på min to-do list just nu...
Tack fina, fina Grizzlynallen för att du hjälper mig att må så här bra.
Jag längtar till när jag får höra dig dominera bakom skivspelarna igen.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0