Msn...

Jag säger:

Jag spelar Coldplay (Viva La Vida or Death And All His Friends) nu.

naaaaajs


Bäste bror säger:

Jag ser det...


Jag säger:

Du har ju sagt att du inte kan se msn-kontaktraden på Macen.


Bäste bror säger:

Jag sitter vid tvn nu. Där kör jag Windows ju!

Du ser väl att jag OCKSÅ har sådant där personligt meddelande


Jag säger:

Jaha... Jo, det är ju sant.... Jag hade otur när jag tänkte bara


Bäste bror säger:

Jäkla hobbyblondin

Happ!

Nej, inget mer MSN nu. Det är dags att ta sig ner till Avenyn och kolla fotbollen med resten av Göteborg... På återseende!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hobbyblondin, haha! =D Då är det nog det jag är också då... ;-)

Syrran snackade om någon liten karaokebar i Majorna på fredag kväll - vad är det?

2008-06-10 @ 22:17:56
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0