Happ

Vilken tur att jag, trots den långa dagen, tog det såpass lugnt igår, som jag gjorde!
Nu sitter jag här med energi som en hundvalp, men ingen att dela den med...
"Alla" är slagna hjältar utan jag!

Det är alldeles tyst här hemma, för att inte väcka den sovande sambon, det regnar ute och jag nästan spricker av tristess.
Jag har diskat och plockat undan, skrubbat handfatet, tvättat och dessutom vikt all tvätt.
Jag har lekt med katterna, försökt läsa en bok och halvkollat på en skitfilm på tv.
Jag har sorterat kort på datorn och slängt in en jordgubb/raberberpaj i ugnen, vilken jag ska avnjuta om en stund när jag fortsätter att göra ingenting resten av söndagskvällen!

Fast det är nog värt det trots allt, när jag tänker tillbaka på vår fantastiska gårdag.
Då var vi i himmelen, sambon och jag!



Puss grynet mitt!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Ah, vi va faktiskt i himlen igår! Du å jag bejbi!I lööv u

2008-06-29 @ 21:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0