18:23

Kanske!
Du har fångat min nyfikenhet igen. Det har varit så tyst ett tag, men nu verkar det glöda i fingrarna.
Drömmer om mig och allt. Vad trevligt.
En väldigt viktig fråga då... Var jag snygg?



Mr Amazing!
Jag vet inte hur jag ska tala om det här för dig, men jag och sambon fick ett sms igår.
Det lyder såhär:
Boka in söndag era puddingar. Då ska Snygg-Erik ta med er till vattenpalatset i Lerum!

Om det hjälper lite mot vårt svek är du jättevälkommen hem till oss och äta chokladpudding och kolla på Grey's Ana... FOTBOLL ikväll.
Annars vill vi väldigt gärna att du tar med oss på en annan utflykt (såvida du inte önskar att vi tre också åker till Lerum).
Säg ett utflyktsmål, vilket som helst! *Hrmm... Åby*



Snygg-Erik
Shit! Du jobbar bra nu.
Smart och snabbt move, måste jag säga!
Vi ska genast upp på vinden och hämta våra små bikinisar. Ska vi ta med fikakorg som en äkta liten familj eller köper vi kaffe och muffins i fiket?



Pappa
Jag älskar dig och tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag riktigt myser varje gång som jag läser din blogg. Du är grym Sara!

2008-03-12 @ 19:00:08
Postat av: sara

Tack, Angelica. Vad go Du är. Kram kram!

2008-03-12 @ 19:40:06
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0