Bevismaterial

På msn...

Jag säger:
Vad ska vi göra?


Snygg väninna säger:
supa!


Jag säger:

haha!

Inte idag hjärtat!


Snygg väninna säger:
jag e fan så töstig!!!!


Jag säger:

Då blir jag ju sjuk till onsdag och torsdag :(


Snygg väninna säger:
vi kan sitta i min garderob


Jag säger:

he he he! Garderobssuparna...


Snygg väninna säger:
okej då. inte bli mer sjuka nu


Jag säger:

ne


Snygg väninna säger:
jag vet inte när jag e klar riktigt... borde vila lite känner jag oxå..... du får nog hem o störa sambon iaf....


Jag säger:

Absolut! Men då syns vi senare.


Snygg väninna säger:
det blir bra!


Jag säger:

pussen


Snygg väninna säger:
orkar inte stressa.....


Jag säger:

låter sunt


Snygg väninna säger:
Jag har en sketabra bok som du ska läsa tills på onsdag


Jag säger:

ok


Snygg väninna säger:
lova att läsa den


Jag säger:

Hmm.. lovar inget.. Men vi kan ju se


Snygg väninna säger:
lova så lovar jag dig minst TVÅ victoria i månaden


Jag säger:

JAG  LOVAR!


Snygg väninna säger:
bra


Jag säger:

Fan, vad lättköpt jag är!


Snygg väninna säger:
den kommer förändra ditt liv


Jag säger:

haha

Vad handlar den om?


Snygg väninna säger:
du vet nog vilken det är

jag tar med den sen så fattar du


Jag säger:

Kama sutra?


Snygg väninna säger:
ha ha


Snygg väninna säger:
you wish.... bättre upp faktiskt


Jag säger:

WHAT?


 Jag säger:

Kan det bli bättre än så menar du... Vad är bättre än sex?


Snygg väninna säger:
eh, nu fick du mej.... vet inte just nu


Jag säger:

HAHA!! I win!


Snygg väninna säger:
men det finns nog nåt. Att ha kontroll över när var hur och med vem man kan ha sex kanske.. och inte må dåligt


 Jag säger:

Ok... Jag ska spara den här konversationen som bevis på att du lovat mig TVÅ Viktoria i månaden


Snygg väninna säger:
hahaha


Jag säger:

Efter att jag läst boken, vilket jag ju nu måste göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0