Dalande stjärna?

Jag glömde min telefon hemma igår, och gissa hur många sms och missade samtal jag hade när jag kom hem?
INGA... Inte ett enda litet sms, inte nåt. Inte ens mormor som brukar vara så duktig på att ringa mig hade försökt.

Inte minsta lilla ljud hade kommit från min skyddsling medan jag var borta och det är ju fruktansvärt.
Var det verkligen INGEN som tänkte på mig eller ville höra min röst under alla de timmarna? 

Herregud... Jag har tappat det.

Dessutom har jag ont i örat...

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag glömmer alltid min mobil hemma. Och det vet alla, så det är ingen som ringer på den ändå iofs.
Dessutom är den från stenåldern..typ.

2008-03-06 @ 08:42:49
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Annapanna

Visst är det hemskt! Man undrar just om man inte betyder något för nån? Buuaaaahhh!!! ;)

2008-03-07 @ 13:11:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0