Det är mesigt med övernattningsombyten

Kom hem nu och tittade mig i spegeln.
Jag ÄR verkligen en underbar liten människa utan någon som helst självbevarelsedrift.

Jag har promenerat på linnégatan som ett annat engångsligg, varit på systemet och åkt spårvagn med håret i en enda stor tova, den lilla handväskan dinglandes, klackarna klapprandes och tuggandes tuggummi som en annan tonåring.

Men jag tror inte det var någon mer än jag som såg hur smutsig jag egentligen var.
Jag vill gärna tro att jag såg väldigt perky och fräsch ut där jag stod med housemusiken dånandes i lurarna och väntade på spårvagnen med min systemetpåse och toviga svarta hår.
Men det är modernt med tovigt långt hår. Kolla bara på Pamela och Viktoria...
Jag är bara inne och het, pappa..  Japp, så är det.

Det var riktigt roligt igår. Kollegorna körde karatefylla och det  dönades på som aldrig förr hemma hos bögen i församlingen.
Den lilla elevassistenten tog det dock rätt lugnt som den sofistikerade kvinna jag är och satt med benen i kors och studerade mina vilda kollegor... Nåja! Lite var jag väl med och tokade, men inte på samma nivå som vissa andra.

Sedan ut och möta upp Grizzlynallen och hans kollegor på lokal. Skoj skoj!
När jag blev för trött för det slängde jag iväg ett sms till Handyman:
"Vad säger du baby, ska vi gå och lägga oss snart?"

Sicken tur jag hade att han och några andra kompisar var på ett ställe precis runt hörnet, varpå vi gick och mötte upp dem, sedan 7 Eleven för att köpa frukost och hem till handymans nya lya där det nu bor två härliga grabbar.

Grymt väder idag. Jag ska nog gå ut på något sätt innan kvällsaktiviteterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0