Det BRÄNNER i bröstet

Måste bara tala om hur glad jag är över att känna så grymma dj:s som förser mig med så fantastisk musik.
Jag spelar så att hela fastigheten hoppar och jag kan nästan känna hur det blir sprickor i husgrunden, men det skiter jag i för det är ju så jävla bra rent ut sagt, och jag är hur nöjd som helst här när jag gör mig i ordning inför kvällens öl (som Joel så fint förutspådde att jag skulle ta).

Mr on vs Jungle Brothers - Breathe Dont Stop nu och JAG ÄLSKAR DET!

Handyman och Grizzlynalle... Ni är mina idoler!

Kommentarer
Postat av: Kalle, (hyresvärden)

Och du undrar varför ni inte har något kontrakt...

Hoppas det är lätt att laga, får kanske ställa stöttor mot huset.
Kram och kram!

2008-03-07 @ 18:48:15
Postat av: joel

och åter igen bevisas mina övermänskliga spådomskrafter!!!! MOHAHAHAHA! Världsherravälde nästa!

2008-03-08 @ 05:50:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: sara

Ha ha!
Fasen! Jag tänkte inte på att min fantastiska hyresvärd ju faktiskt läser bloggen.
Jag spelade givetvis lugna favoriter på en väldigt låg och behaglig volym ;-)

2008-03-08 @ 13:42:07
URL: http://vildhallonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0