Jag försöker i alla fall... Eller tänker på att försöka... Mycket!

Nu har lördagen gått över till söndag och jag är fortfarande hemma.
Min första inte-gå-ut-helg sedan i våras tror jag och det enda jag kan tänka på är att det känns som att jag tjänat lite pengar på den här helgen.
Söndagen och dess Rosa Flamingo är ju fortfarande framför mig, så vi får se om min sitta-hemma-stil håller alla de tre dagar som ju helgen fortfarande innehåller.

Vi har just kollat på Dark Water, druckit vin och kaffe, ätit thai, chips och kexchoklad och knött ner oss tre personer, två katter, sex kuddar och rosa filtar i soffan. Det var vamt och trångt, I tell you!

Jag har seriösa tankar på att göra en Detoxomgång och rensa min stackars kropp från slaggprodukter och eventuellt lite extravikt.
Men med min bristande karaktär och dåliga moral behöver jag ett fast schema och klara recept för att inte vika av och äta något "förbjudet" under den veckan som jag går på avgiftning.
Var i hela världen hittar man sånt då? Hur svårt kan det vara egentligen? Varför har inte någon amitiös själ lagt ut en veckas frukost-lunch-middags-förslag till oss försvagade 30-åringar vars kroppar fullkomligt skriker efter något annat än kolhydrater just nu.

H J Ä L P!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0