Kort bara

Stress, stress, stress... Jag har inte hunnit med mycket annat än jobb, jobb, jobb idag. (Och mammas goda mat då förstås).
Stod till och med upp vid diskbänken i klassrummet och åt min kalla lunch innan det var dags att fixa fram mellis.

Jag är trött och sliten nu och går direkt in på gårdagens premiär innan jag faktiskt ska låta min trötta kropp gå och lägga sig...

Det var en rosa premiär med mycket grönt laser och underbara beat!
Herregud... Jag orkar verkligen inte skriva. Jag låter bilderna tala...

image169

image172

image171
Min fantastiska blondin på kyrkogatan och min svullna högerhand.

image173
Kvällens hjältar; Handyman och Grizzlynallen... (Självklart var godingen, och den tredje klubbskaparen, i baren också en hjälte).

Jag kommer att varta en trogen gäst på Pink Flamingos framtida söndagar och jag kan verkligen se en enorm sommarsucce födas här.
Tack som fan killar. Nu ska den här tjejen sova.

Sorry kära hyresvärd. Jag ska försöka bättra mig i morgon.

Puss



Kommentarer
Postat av: Kalle

Det räcker utmärkt! Bara man får några små ord innan man ska sova. Man kan se det som en form av godnatt-saga, eller terapi för en stressad själ...

Sov gott!
Ps. Tänk på att just den lägenheten ni bor i är MYCKET van vid stora rejäla fester.... I say no more...
DS.

2008-03-17 @ 22:12:45
Postat av: Petra

Lägg till mig på MSN nu, så du kan skicka över lite bra musik till mig. =) Måste ju öva in lite snygga dance-moves innan nästa söndag *moahahaha*

2008-03-17 @ 23:29:18
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0