Minnet är bra, men kort

Trots min höga feber (0,7 grader) har jag inte kunnat sova på hela natten.
Timmarna till sängs spenderade jag i stället till att tänka, och en av de tankarna (som också tog upp väldigt lång tid av mina vakna timmar) handlade om någonting väldigt viktigt och smart som jag skulle fixa/köpa i stan i veckan... Eller typ, idag.

Till min stora frustration kan jag inte längre komma på vad det var.
Jag minns däremot väldigt väl hur nöjd jag var över min plan inatt, hur mallig jag skulle vara när jag berättade det för sambon och hur duktig hon skulle tycka att jag var.

I morse lät det så här vid frukostbordet:
"Men vi pratade om plastmatta till piskbalkongen igår. Var det det?"
Mitt huvud skakade bittert.
"Vi pratade om vin, helgen och katterna. Var det de rosa legginsen till på söndag?"
Nej, nej, nej
"Elektronik kan det ha varit. Det vill du ju alltid ha."
En blick upp mot taket.. Det kan det ha varit.. Men, nej. Det ringer ingen klocka.

Jag kan helt enkelt inte komma på vad det var.
Nu är klockan i och för sig bara halv åtta, så jag har ju ett tag på mig, men hallå, vad irriterande!

Kommentarer
Postat av: Kanske?

Drömde om dig inatt..... Igen... Händer ett par gånger om året att du dyker upp i mina drömmar..... Skumt... Inget snusk inblandat dock, vad jag kommer ihåg i allafall..... Eller var det nåt där kanske.... Jaja, inget allvarligt allafall.... Du är ett trevligt inslag i mina nätter när du väl dyker upp iallafall ska du veta.... Haha!!

2008-03-11 @ 13:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0