Moget hallonet... Verkligen!

Lästa i Petras blogg och tog genast fram telefonen för att bläddra bland mina kontakter:

Har du kysst nr 7?
Nej, han är upptagen. (Mmmm, för annars hade han ju förmodligen varit upphånglad... Eller? Bra svar där).

Har du träffat nr 9 i veckan?
SEB spärra-kortservice. Nej, inte i veckan, men vi har en frekvent telefonkontakt.

Älskar du nummer 10?
Ja, verkligen. Bögen i församlingen är en av mina mest värdefulla bekantskaper.

Är nr 11 en sötnos?
He he! Eh, njaaa men personligheten är det i alla fall.

Är nr 15 din bästis?
JAAAA, en av dem. Hon är ju min ursnygga väninna! Löve you girl!

Har nr 16 gått i samma klass som du?
Nej, jag är i en högre klass;) Sorry Handyman

Brukar du hänga med nr 19?
Jajamän! En mycket fin kollega

Är nr 20 bra?
Om Snygg-Erik är bra? Jo, det tycker jag allt!

Gillar du nummer 26?
Sommarens heta flirt. Ja, honom gillar jag!

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Nej, men hon är bannemig inte sysslolös.

Här lägger jag och sambon nu till egna frågor (för vi har nämligen alldeles för mycket fritid):

Har du drömt om nr 35?
Ja, det har jag faktiskt. När han spelade med bandet på Kos.

Är du avundsjuk/svartsjuk på nr 38?
Avundsjuk är väl fel ord, men han är ju en GRYM kille med ett GRYMT jobb och tjänar GRYMT med pengar.
Jag är bara en grym tjej med ett grymt jobb.

Skulle du vilja leka i snön med nr 42?
Författarinnan till boken jag illustrerade. Ja, henne hade jag kunnat leka i snön med. Härlig kvinna!

Skulle du kunna leva med nr 47?
Jobbets ursnygga, sexiga och coola kurator. Hade LÄTT kunnat leva med henne. OJ, vad roligt vi skulle haft!

Vet du var nr 51 gjorde i helgen?
Klart jag vet. Hon var med mig!

Har du NÅGON kontakt med nr 57?
Ja, men inte så ofta som jag kanske borde. Förlåt mamma!

Vad tycker du om nr 65:s klädsmak?
Oh, my gaaaaad! (Jag fuskade inte, jag lovar). Min sambo har precis lika fantastisk klädsmak som jag har. Vi delar ju garderob!

Hur många gånger tänker du, i snitt, på nr 70 under en dag?
Ingenting... Han dyker upp på msn ibland, men aldrig i mina tankar.

Skulle nr 77 vara en person du hade kunnat tänka dig att starta ett företag med?
Ja, faktiskt. Han är ovanligt smart och tänkande!

Nu orkar jag inte mer...






Kommentarer
Postat av: Erik

Hörru Ms. Pink! I know I'm your number one ;)
20? Ja men det är ju det jag fyller på lördag!!

2008-03-12 @ 21:43:16
Postat av: Petra

Har du illustrerat en bok kvinna?! Inte dåligt. Vilken?? Måste köpas nu. =)
Och förresten, jag tänker sno fortsättningen på frågorna *skratt*

2008-03-13 @ 08:03:50
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0