Motivation tack!

Aaaarrrrrrggghhghghg...

Jag är så trött, så trött!
Orkar inte ens skriva.. Och jag älskar ju att skriva.
Min lilla blondin har sagt massor av roliga saker som tex att:
Den här festen rockar FETT, att någonting stort och viktigt saknas inom henne(vi letar fortfarande efter vad det är) och att jag är hennes favorit favvisfrukt.

Men varje gång jag sätter mig för att skriva, ligger fingrarna stilla på tangentbordet och jag kommer mig inte för att skriva ett enda ord.

Jag lovar dock att lägga in bilder på den här tjejen i röda trikåer från gårdagens kabaré när jag får händerna på dem.

Petra!
se nu till att diska och tvätta och allt sådant som ni hemmafruar gör. Och så bakar du en god kaka som vi pottor med skit till elevassistenter kan få bli bjudna på när hemmamamman tar en utflykt med barnen in till centrala Göteborg.

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Hm...

Du borde ju inte ha problem med att hitta dejter tycker jag... Ang, din fråga om hjälp...

2008-03-19 @ 11:14:57
URL: http://nickem.blogg.se
Postat av: Niklas Malmgren

Det tycker jag absolut du ska ta det som! ;-)

2008-03-19 @ 11:29:31
URL: http://nickem.blogg.se
Postat av: Petra

Det där med kakan gick i bingen, annars har jag fullgjort mina plikter - jag lovar.
Jag köper med mig morotskaka när jag kommer istället, för det är bland det godaste som finns tycker jag! (OBS, inte den jag gör.)

2008-03-19 @ 19:01:18
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0