Något är på gång... Men mig lurar du inte!

Ni vet hur vissa människor aldrig skulle gör något för en annan utan en baktanke eller på något sätt, egen vinning...

Det senaste har min kollega fjäskat som en falsk tonårsbrud.
"Vill du att jag ska gå till bamba istället för dig?" (Fattar man ju, att hon tycker det är god mat och vill äta själv).
"Hur är det med din förkylning idag? Känns det bättre? Du låter lite dålig." (Snart kommer det... Om du går hem tidigare idag, kan jag göra det i morgon, eller nåt).

"Känns det ok för dig om jag..?"
"Vill du att jag..?"
"Hur tycker du att..?"

Lägg av!!
Vad är det som händer?

Kan vi inte bara fortsätta att undvika varandra?
Det gick ju så bra... Eller har hon pratat med någon som har sagt att hon ska vara lite extra snäll och fjäskig mot den hemska elevassistenten, för att förhoppningsvis ge elevassistenten dåligt samvete och på så vis vinna massor längre fram när hon blir för gravid för att orka jobba ordentligt?

I så fall har hon skitit i det blå skåpet.
Dåligt samvete? ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: Tina N

Åh, I hate those people!

2008-03-12 @ 12:02:13
URL: http://mammatilltva.blogspot.com
Postat av: Petra

Försök ignorera henne bara. Om det går förstås. En del människor fattar helt enkelt inte.

2008-03-12 @ 14:08:20
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Kanske?

Ha! Det är inte ofta man hör dig vara arg eller ilsk, men nu hettar det till här minsann, stå på dig vännen! Gött att se!

2008-03-12 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0