Som en drog

När jag kom hem från jobbet idag tyckte jag väldigt synd om mig själv för att jag hade så DÖÖÖÖÖDENS väldans skittråkigt.
Jag satte mig lite buttert ner med mitt XBOX 360 som jag fick av världens snällase lillebror (han är min) och gottade ner mig i soffan under rosa filtar och började skeptiskt att spela...

Jag svor som en borstbindare när jag ideligen kraschade med min snygga Lamborgini, skrattade åt min uselhet, hoppade i soffan av lycka och gav mig själv high five när jag klarade ett mission.
Jag blev förbluffad över hur fruktansvärt snabbt en Ferrari accelererar, jag slutade spela motorcykelspelet efter ungefär 15 sekunder (herregud vad svårt) och jag berömde pedagogiskt mig själv när jag satte nytt banrekord (eller rättare sagt, slog min gamla, om möjligt ännu uslare tid).

Helt plötsligt hade det gått flera timmar och jag har bara spelat tre (varav motogp tog 15 sekunde som sagt) spel av de 16 bror gav mig.
Det blir ingen utgång för den här tjejen i helgen. Nej, nej... Det blir XBOX 360!

Tack som fan brorsan. Nu ska jag testa något annat spel!

image199

Kommentarer
Postat av: Annapanna

TV spel is the shit! Sååå sjukt kul! =)

2008-03-27 @ 20:20:26
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com
Postat av: Petra

Min man funderade på att byta ut mig mot dig när han läste detta inlägget. :-D

2008-03-28 @ 13:50:23
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0