Up and down, here we go!

Vi var två slagna hjältinnor igår kväll, sambon och jag.
Det var en rätt trött stämning under middagen (trots det goda vinet) och det var två tysta kompisar som sedan, med fötterna på bordet, halvlåg i soffan och kollade på tv med varsitt vinglas i handen.

Men så kom det ett sms som undrade hur det gick för tjejerna med deras kväll, varpå jag kämpade mig ur min grop i soffan och satte på Samim - Heater på hög volym.

Här är vi så härliga, sambon och jag.
En bra låt kan verkligen få oss att vakna till liv ur vilken koma som helst och likaså denna gång.
Vi började fåna oss och göra löjliga frisyrer, såsom snetofs, DeDe-tofs, cheerleadertofs, två tofsar osv.
Sedan hoppade vi runt i lägenheten och fånade oss med våra fåniga frisyrer och skrattade så vi grät när någon av oss fick till ett roligt sving med sin fåniga tofs eller en satte pricken över i:t med en goofy dans.
Sådana stunder gör ju vem som helst pigg och vi satte igång kvällsplaneringarna samtidigt som vi spelade gamla godingar för varandra.
När jag stod i duschen drämde hon till med Hypertraxx - The Darkside och jag blev som alldeles tokig under vattenstrålarna.
När vi bodde i Växjö spelade vi den hur mycket som helst och det var en grymt rolig tid i våra liv! Go Sivans, go...

Efter en rolig förfest för oss själva tog vi våra systemetpåsar och åkte hem till handyman och fortsatte där kvällen med dessa härliga killar.
Det är verkligen ett helt underbart killgäng och man har alltid roligt med dem.
I och för sig har man alltid roligt med mig och sambon också, så det är ju en win win, så att säga!

Idag åt jag Subway för första gången sedan jag flyttade från Linné och Oh my gaaad, vad gott det var... Hade liksom glömt att deras tonfiskmacka är min favorit i nästan hela världen.
Väl hemma hos sambon igen blev det kaffe och favoritkaka och nu blir det stallet resten av eftermiddagen.
Vad kvällen bjuder på får bli en överraskning.

Var är du Grizzlynallen? Jag har ringt och ringt men du är borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0