We so totally rock girl

Blir så glad när jag ser att du direkt kopplade vårat "sommarfräsch", baby!

Så här var det:
Jag och min underbara Stockholmskompis skulle jobba med ett event som delade ut L'Orial-produkter en sommar för några år sedan.
Det enda kravet vår chef hade, var att vi skulle vara klädda i vitt och vara "sådär härligt sommarfräscha" som han sa!
Sommarfräscha, tänkte vi.. Det här blir ju löjligt lätt!.

Hon kommer in till stan för att sova hos mig kvällen innan och vi har en riktig tjejkväll med nagellacksmålning och ansiktsmask...
Men när vi var klara med det och hade tagit några kalla blev vi (givetvis, vi är ju bara människor) sugna på att gå ut.
Tjejerna dönade loss som aldrig förr på Eden (Underbara Eden. I miss you) och kom hem bara nån timma innan det var dags att vara sommarfräsch.

Vi somnade, helt utmattade efter allt dansande, med sminket på, vaknade med sminket på, sminkade oss med sminket på och gick sedan vitklädda och sommarfräscha ner på stan med våra bländande leenden.

Efter den dagen myntades uttrycket sommarfräsch vilket, som ni förstår, är allt annat än just fräscht!

Ps. Vi jobbade med Big Brother Olga (innan hon var med då förstås) och vi kunde inte sluta skratta åt att hon kladdade på läppglans på sina redan oerhört glansiga läppar HELA tiden.
Snacka om fräsch tjej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det var en härlig sommar!
Mycket Eden och mys...
Jag bara ler!

2008-03-14 @ 15:47:40
URL: http://awear-jenny.blogspot.com/
Postat av: Petra

Snart är sommaren slut??! *asg* Har du inte alla kopparna i skåpet hjärtat?

2008-03-15 @ 10:25:10
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Storsan

Hahahahha!!
Fräscha helghälsningar!
;o)

2008-03-15 @ 12:35:57
URL: http://storsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0