Where is the love?

Vad är det för FEL på mina kompisar?

I min mailbox ang Restaurang Viktoria:
"Torsdags-succén rullar vidare!

En helt magisk kväll förra Torsdagen, hemskt mycket kärlek, hemskt mycket bra musik, och hemskt mycket hemligheter!

Regel och inte undantag på våra torsdagar är fantastisk stämning, underbara människor, mycket kärlek och den överlägset bästa musiken!

Kom som du är, mysbyxor eller D&G-jeans, hiphopare eller househead, vi älskar alla, alla älskar oss!
Som vanligt är det löjliga priser i baren, fri entré hela kvällen lång, och en galen DJ-lineup.

Bakom skivspelarna har vi Mike The Greek, Mikael Weermets, Axloh och Christian Dahlman som levererar allt mellan hiphop, house, broken beats, disco och annat dansant.

Kom, svep en bärs och spontandansa lite med oss på Torsdag, så fortsätter hemligheterna flöda!

Kärlek!"

Hur kan man INTE vilja gå på det?
Nu har jag tjatat på mina vänner i tre veckor på att följa med mig dit, efter premiären, och hela tiden blir jag dumpad. Jag fattar ingenting.

Är det seriöst något fel på dem eller är det helt enkelt så att de inte vill vara mina vänner längre?
Bör jag ta detta som ett tecken att byta vänskapskrets eller är jag en komplett idiot som faktiskt vill gå ut och ta en öl och lyssna på fantastisk musik en torsdag?

Hjälp! Jag börjar bli knäckt på riktigt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Känner igen det där lite, föreslår man en öl för mina klassmates någon kväll i veckan så kommer frågan
-Maria hur mycket dricker du egentligen? Alkohol dricker vi på helgen. Därefter kommer blicken, den besvikna blicken, den som mamma gav en när man gjort något dumt då man var liten. Så nu frågar jag inte ens längre..

2008-03-06 @ 20:35:20
URL: http://thesweetest.blogg.se
Postat av: Petra

Hade jag inte varit så jäkla trött igår så hade jag garanterat tvingat dig att ta med mig ut! =)
Googlade förresten på dina coverband-polare (Glömde ju tacka för tipset!), men de var minsann i Lysekil den 31 maj. De verkade riktigt bra!

2008-03-07 @ 08:36:52
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0