Yo' muther fucker piece of shit punk ass nigga!

Den här tjejen lirar XBOX som ingen annan och jag har snöat in heltDEF JAM: ICON.
Jag slåss som värstarste Bruce Lee (fast med street stil) och jag signar nya talanger (såsom Redman och Lil Jon) till mitt coola label.
Jag ser till att my man (Playa) har det senaste inom fashion, de fetaste bling blingen, coola tatueringar och vårdad frisyr.

Jag halvligger i full mysmundering i soffan med fötterna (som är istoppade i sambons rosa luddtofflor) på bordet, lyssnar på Grizzlynallens housemusik -samtidigt som det dånar ut rå hip hop från spelet (skön blandning, jag lovar)- och jag har en liten skål med godis liggandes bredvid mig i den vita soffan.

Jag har varit kissenödigt den senaste timman, men hela tiden tänkt; att jag ska bara ta den här fighten också, eller; att jag ska bara köpa lite nya kläder... Mmm, eller huuuur!
Till slut var jag helt enkelt tvungen att pausa spelet och sladda in på toan, för att sedan sätta mig här och berätta om hur jag i min ensamhet spenderar min fredagkväll.

Sugen på XBOX någon?
Jag kommer nämligen sitta här ett par timmar till och spara mina pengar från de farligt goda drinkarna på krogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0