Än så länge...

Skicka barn att köpa ingredienser till morgonens första fika (som måste bakas), diskutera saken om orättvisor med svartsjuka barn (som tycker att fröken Babbel är det mest orättvisa som någonsin existerat eftersom de två fick gå till affären och inte vederbörande),  bli godkänd som bra fröken igen (inga ord, men desto mer kramar och tillgivenhet) av arga och svartsjuka barn, äta lasagne i bamba, läsa bok ute i solen för 28 barn, vara rastvakt på myllrande skolgård, leka framför kameran (som vanligt), busa med glada och skrattande barn, hoppa in i annan klass och ta hand om "bråkiga" barn, spela Othello (under djup koncentration och med en 2-1 vinst) med "bråkiga" barn ute i solen, bre mackor och fixa mellanmål, gå ut i solen och njuta av mellis och lek, snabb-blogga innan disk och mer fritids...
Rast tar jag i morgon!

image313

image314

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Tänk på oss svartsjuka vuxna som måste sitta på jobbet hela dagen när vädret är såhär underbart!
Ska föreslå att vi är ute o leker mer när vi har möte imorgon... får jag sparken så vet jag vart jag ska söka jobb!

/A

2008-05-08 @ 16:45:11
Postat av: Jenny

Alltså, du kommer ju vara i klass med Hawaii-Anna i brunhet när ni kommer upp! Solar din sambo lika mycket som du så är jag körd... (Vit som ett spöke!)

2008-05-09 @ 00:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0