Även gammalt godis tar på något sätt slut!

Efter att ha sovit 3 timmar inatt och sedan jobbat en rastfri och intensiv 9,5 timmars dag behövde jag verkligen min snygga väninnas mjuka och professionella händer.
Tanken var först att hon skulle ge mig en massage, men jag ändrade mig faktiskt och valde en välbehövd ansiktsbehandling istället.
Jag mötte upp sambon med en godispåse (innehållande GAMMALT godis visade det sig. Hur fan kan man med att sälja gammalt godis? Det borde vara som att svära i kyrkan och det är ju inte ok. -Har jag hört) och en flaska Fun light (som jag inte drack av) i handen och så promenerade vi tillsammans till den snygga väninnans salong.

Hon är så fin, min snygga väninna.
Hon lindar in mitt trötta ansikte i varma handdukar och masserar mig mjukt efter alla miljarder krämer, rengöringar, peelingar och masker som hon arbetar in i mig, samtidigt som hon skäller på mig och säger att jag måste slappna av.
Jag ÄR avslappnad.. Jag har så höjda och stela axlar nämligen...

Nu känns mina kinder i alla fall som mjuka persikofrukter och jag doftar av rosenseriens absolut fantastiska produkter.
Rosenserien, alla ladies som läser, är så vansinnigt bra.
Det är ett helsvenskt märke som bara innehåller naturprodukter, och för att inte låta helt reklamköpt slänger jag in en länk så kan ni läsa om det själva.
JAG använder det i alla fall och jag är mycket nöjd!
http://www.rosenserien.com/

image342  image341 
Efter behandlingen promenerade vi till Triumfglass och köpte oss varsin kaloribomb med guds gåva till kvinnan -noisettesås, rinnandes över kanten på våra tre sprängfyllda bägare.
Efter glassen blir min underbara väninna trött och får sitta på Contessas sadel medan jag leder dem hem, där vi nu sitter och dricker te och funderar på hur vårt liv kommer att se ut om 10 år.

image343
Fast å andra sidan vet jag inte ens vad jag ska göra till helgen och det är överkurs att tänka en vecka framåt.
10 år får helt enkelt vänta...

Fan vad hon i rosa på bilden ser ut by the way.
Tänk att jag lägger ut bilder på 12-åriga flickor såhär i bloggen.

Är det verkligen lagligt?


Kommentarer
Postat av: Erik

Ha, jag vet vem hon i rosa är. Hon heter Ebba och är 14 faktiskt.. sjuuuukt omogen.. tänker bara på sitt yttre och 18åriga killar. =)
En av mina polares halvsyrra.

haha... skämt åsido.. Men du ser fan inte gammal ut på det kortet =)
puss

2008-05-16 @ 07:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0