Första rapporten

Efter att Coldplays -What If mjukt rullat i rummet fyra gånger (vilket innebar att klockan var halv åtta) var jag tvungen att ge upp tankarna på att sova vidare och gick med bestämda rörelser upp ur min varma säng.

På med linne och byxor, platta till den bångstyriga luggen, bättra på gårdagens mascara (man vill ju vara sommarfräsch) borsta tänderna, ta kattlådan och pipa iväg till jobbet.
Fem i åtta kramar jag om en kollega på skolgården och har nog med råge slagit mitt gamla morgontidsrekord.

Nu sitter jag i ett arbetsrum med min mörka tjej (som kom och sökte upp mig med en ledsen blick i morse så hon får vara med oss idag) och min pratkvarn och gör naturböcker.

Kommentarer
Postat av: who

att lista sina 10 bästa dance/trance/disco låtar is the shit

2008-05-12 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0