Hej då Kyrkogatan, för alltid!


   
Hej då Kyrkogatan... -För alltid!


Jag vaknade i trevligkilles obäddade säng, där jag en halvtimma tidigare krupit ihop i fosterställning och somnat, efter den hela pizzan som jag sittandes på golvet, bland flyttkartonger och möbler, tryckte i mig tillsammans med en hel burk kärleksfull vitlökssås.

Det är jobbigt att flytta.
Särskilt jobbigt är det ju när kroppen inte sugit ut kaffearomer i varenda hungrande por och magen, helt utan förvaning, fått sig ett brutalt uppvaknande efter den dvala som varit sedan smältningen igår kväll. 
Då får vi 30 -åriga damer helt enkelt ta oss en power nap för att orka med ungdomarna som med iver och energi plockar upp lådor och möblerar lägenhet runt om vår fridfullt sovande kropp.
Att en av ungdomarna sedan är två år äldre än mig hör absolut inte till saken. Hon är blond, pigg och fräsch till skillnad från mörka, trötta och halvsunkiga jag.

image292


image291



           

Nu går de runt, trevligkille och hans pigga, blonda syster, och pratar svensk-danska medan de bygger ett bo runt min sängliggande kropp...

Jag ska ju egentligen till Bliss och sedan hemlig club ikväll, men jag är så trött att ögonen knappt håller sig uppna.
Jag suger så fett va!


Kommentarer
Postat av: Petra

Shit vilken lägenhet! Den skulle jag kunna tänka mig att ha som övernattningslägenhet ;-)

2008-05-03 @ 10:12:41
URL: http://iconfess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0