Kan inte leva i ovisshet

Alldeles nyss när jag tvättade mitt ansikte kom jag att tänka på handfatets kran.
Jag kunde inte för mitt liv komma på vilken sorts kran det var. Om det var den sorten med bara ett rakt stålhandtag eller om det var den typen med ett smalt som går i en båge.
Jag kunde bara inte släppa det, och jag kunde då rakt inte vänta tills jag kunde öppna ögonen, så där stod jag, med löddrande ansikte och famlade efter kranen för att känna vilken typ det var...

Är det normalt?


                   

Sjukt många människor som lägger upp bilder på kranar på google by the way.. Why, oh why?

Kommentarer
Postat av: Petra

NEJ, det är inte normalt. =D

2008-05-31 @ 08:03:42
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0