Mina kläder är kiss och bajs!

Jag har känt mig lite låg ett tag nu, men jag vet inte riktigt varför.
Det har i och för sig varit rätt tufft på jobbet, så det kan kanske vara därför.
Jag har varit en tickande bomb, och den bomben exploderade på mina kollegor igår. Inte framför barnen såklart, men oj, vad arg jag var. Rusade upp till kuratorn och spottade och fräste, innan jag med darrande ben, var lugn nog att komma ner till mitt (som undrade var jag tog vägen) arbetslag igen...
Men jag behöver nog komma iväg ett tag. Lämna allt här hemma och fly landet en vecka eller två. Guuuud, vad skönt det hade varit!



Jag har tänkt på en sak... På riktigt.
Det här tar faktiskt en rätt stor del av min tankeverksamhet och jag kan inte riktigt komma fram till ett adekvat beslut.

När man (jag) har varit på toaletten, så spolar jag, tar på mig trosor och byxor, och tvättar händerna.
Är jag sedan på en offentlig toalett är jag noga med att inte ta på dörrhantaget med händerna. (Eugh! Det är ju jätteäckligt och pissigt där).
Men nu till tanken då!

Borde man (jag) inte tvätta händerna direkt efter att toalettbesöket är klart?
Som det är nu, kommer ju alla baskelusker på mina kläder innan händerna får bada i tvål och då har jag ju redan "torkat" av mig på mig själv, vilket känns jätteäckligt.

Fast å andra sidan skulle det ju kännars oerhört fånigt att stå med snippan i vädret och trosor och byxor nere vid anklarna och tvätta och torka händerna innan jag klär min lilla rumpa med tyg igen.
Inte för att någon skulle se mig -såvida det inte var den där offentliga toaletten där handfaten oftast är utanför toalettbåsen, och där hade folk defenitivt hade gett mig sneda blickar om jag kom utstapplandes från toan, med alla kläderna vid fötterna- men det skulle ändå kännas lite konstigt.

Som sagt... Något jag tänker på vid varje toalettbesök, men som fortfarande är på just det stadiet...
Tankestadiet!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Godmorgon, sovit gott? :)
Ha det bra :)

2008-05-01 @ 11:04:36
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0