Öronmagi

Mina örhängen skrämmer mig!
Jag tappade ju det ena för ett tag sedan och det dök sedan helt magiskt upp på olika ställen (alla tre delarna).

Samma örhänge upptäckte jag till min enorma sorg att jag tappat igen, förra veckan. Då hade den bakre spiken skruvat av sig från staven, varpå jag drog ut den och den främre spiken och lade i fickan.

På kvällen när jag ska lägga de två (för mig) värdefulla delarna i en förslutbar liten påse, är de borta.
Det satans örhänget har försvunnit ur min byxficka. Hur är det ens möjligt?

Idag, nästan en vecka senare, sitter jag på jobbet och gör diplom på datorn, när jag ser hur det glimmar till i ögonvrån.
Herre jättejävlar!
Det är ju mitt örhänge som ligger där och glittrar glatt mot mig.
HUR har det överlevt nästan en veckas städ och HUR överlevde det att ligga i slasken sist, utan att åka ner i hålen? HUR, HUR, HUR är det möjligt?
Bör jag vara rädd för att stoppa in mina spikar i öronen igen?
Eller ger de mig tur?

Hmm...

Har jag lite is i magen kanske den förlorade bakdelen (till örhänget) dyker upp igen, innan jag hinner köpa en ny;)

Kommentarer
Postat av: Erik

Din telefon har klarat sig oroväckande länge i livet....

2008-05-27 @ 07:14:31
Postat av: Kotteby

Seså....

Åk och köp en trisslott. Det är en direkt order. Dela fifty fifty?

2008-05-27 @ 08:22:35
URL: http://kotteby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0