Pick me, pick me

Jag har skitit i det blå skåpet!

Jag vet inte riktigt hur det är bland er andra tjejer (och killar) runtom i världen, men den här tjejen har fyra olika parfymer (Alla kommer dessutom från min smakfyllda lillebrors plånbok).
Till saken hör att jag gillar alla fyra parfymer lika mycket och jag vet precis vilken av mina darlings jag ska ha till mina olika humör, stilar och tillställningar.

Men nu till skåpskitandet!
De börjar ta slut! Alla fyra samtidigt...

Jag har i min eftersträvan att använda dem rättvist sett till att alla mina älskade parfymer lämnar mig samtidigt.
Jag har inte råd att köpa fyra nya samtidigt med min lilla elevassistentlön och jag har ingen aning om vilken doft som är mest mig och som därför skulle prioriteras före de andra tre.

  image361     image362        image359         image360
     Happy Heart            Happy In Bloom           Happy To Be              Amor Amor

I'm in trouble...

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vet inte heller vilken av dem som är mest du, men det ser ju ut som att du gärna vill ha något med "Happy" i, i alla fall :-D

2008-05-19 @ 20:57:35
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Erik

"Småbarns"lärare ska lukta lite spya, kritor, barndreggel, matrester, gräs, lera, skogsdofter osv osv.. Det är då du är som bäst Sara :P
Skit i det blå skåpet....

2008-05-19 @ 21:20:50
Postat av: Anonym

Amor utan tvekan! Delvis för att det är den ända jag vet hur den luktar. Delvis för att du förtjänar massa Amor just nu, och delvis för att om du väljer den så får du den av mig. Så har du plötsigt råd med både Amor och Happy(ness).

*jäklar till och med jag är impad över hur töntiga kommentarer jag kan lämna - men får jag NÅGRA "försök-till-charm" poäng?*

2008-05-20 @ 01:14:20
Postat av: Sara

Ha ha ha!
Du får MASSOR av försök-till-charm-poäng!

2008-05-20 @ 08:09:28
URL: http://vildhallonet.blogg.se
Postat av: Jenny

Pling: "Dagens i-landsproblem..." =0D

2008-05-20 @ 23:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0