Så kass

Min kropp verkligen värker av trötthet, men tror ni att jag lägger mig för att sova? nej, nej!
Jag kom just in efter en liten kvällspromenad med Bempis ena hund (den andra fick lite oväntat åka till farbror veterinären) som nu ligger vid mina fötter i soffan och tittar på mig med varma hundögon.

Så istället för att åka till Bempis alldeles egna klädaffär och frossa i fina kläder har jag och sambon suttit kvar i lägenheten och frossat thaima,t cola och glass framför tv:n.
Det har visserligen varit väldigt skönt att bara få vara en stund och jag avundas inte min vackra vän som sitter hos veterinären med sin hund klockan 23 en söndagskväll.

I morgon flygs det hem till Göteborg igen och lämnar Stockholm för den här gången.

Sov nu människa. Eller lägg dig i alla fall ner i soffan och se om du blir tröttare av alla kassa serier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0