Super attack

Jag skulle hem till trevligkille idag efter jobbet.
Samtidigt har sambon och Mr Amazing bestämt att Mr Amazing ska hem till mig.
Mr Amazing åker hem till Snygg-Peter eftersom jag inte ska vara hemma och trevligkille kommer hem till mig efter sitt jobb.

Medan jag väntar på att trevligkille ska komma slänger jag ihop en jordgubb-rabarberpaj medan tvätten hänger på tork i vardagsrummet.
Hemmafrun i mig diskade även upp det enorma diskberget och vek in hela garderoben som legat på sängen och skrynklat sig de senaste veckorna samtidigt som jag lyssnade på Funkdoobiest.
Hallå! Hur orkar man vara hemmafru? Även till old school hip hop är det ju skitjobbigt, och ändå dammsög jag inte.

När trevligkille kommer tar vi ut högtalarna och två glas vin till balkongen, där vi sitter och njuter av sol, fruktigt vin, musik och utsikt.Terroristerna är givetvis med och Hallon hoppar från knä till knä för att få ut så mycket klappning och kärlek som möjligt på så kort tid som möjligt.

En "ful" människa är något av det bästa i sängen... -Har jag hört.
De ligger visst som om det vore den sista gången, varje gång!
Ungefär så kelar Hallon och Müsli med mig och mina vänner... Attack!
Precis som om de lapar i sig så mycket kärlek som det bara går, för man vet aldrig när/om man får det nästa gång. (Ändå har det varit likadant, varje dag, i Hallons 10 år och Müslis tre)...

image335

image336

Kvällen bjuder sedan på paj, riesen och DH...

Vi hörs i morgon mina vänner. Nu ska jag hjälpa sambon att vika nytvättade lakan!

Kommentarer
Postat av: Blipp

Tävling på G, missa inte ;)
http://tigerspice.blogg.se/2008/may/tavling-1.html

2008-05-20 @ 19:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0