Ut i solen nu ditt bakisdjur

Ja ha!
Då sitter jag här med tårar i ögonen, och varför?
Jo, jag har kollat på tecknad film igen, mitt blödiga lilla stycke.

Spirit -Hästen från vildmarken gick på tv när jag vaknade upp efter min vilda jag-ska-inte-gå-ut-utan-bara-ta-en-öl (Mmm.. Eller huuuur) gårkväll, och tårarna rann efter fem minuter.
Herregud. Ska barn verkligen se sånt här?
Det är så mycket känslor... Och bränder, och farliga tåg, och frihet, och... Och.. Och tårar...

Det är tur att ingen ser mig, där jag ligger och snörvlar i soffan, när Spirit räddar alla och blir fri igen på slutet... Det är tur det. (Så det är bäst att jag berättar det för alla såhär istället).

image299


Efter mina enormt ansträngande (nooot) timmar på jobbet igår, åkte jag och bögen i församlingen och köpte en grill till piskbalkongen, innan han släppte av mig hos trevligkille, som akut behövde något att äta.
Vi satte oss på Rosa Pantern och njöt av en fika i solen med våran ledighet och massor av kaffe.

Efter det hängde vi, sida vid sida, på en bänk för att en stund senare hänga vidare i hans lägenhet och vänta in hans snygga och pigga syster.
Då hon också var i ett akut behov av mat satte vi oss på en restaurang och käkade god mat till fantastisk god öl(Min efterrätts-cheesecake smakade visserligen peck och trevligkille blev matförgiftad, men annars var maten god) och sedan drack vi fler öl hemma hos trevligkille.

När det var dags att gå hem  bestämde jag mig för att möta upp (och bara säga hej) mina två underbara vänner med engelstalande bakgrund.
Ok, EN öl slinker väl ner...
Ja ja.. EN till då...
Ett järn till den tredje ölen säger du.. Hmm..OK, fiine!

Sen var hon igång igen och vi tog hela den blöta turnén med Pustervik, Tranquilo och Orgia under skratt och deeptalk. (Det var hela den turnén med sunkiga jobbkläder och total avsaknad av smink. Inte ens mascara prydde mina fransar).

På trånga och svettiga Orgia mötte jag Herr Anonym, som till min stora lättnad, äntligen avslöjade sig själv.
Det roliga är, att han faktiskt var den killen som jag misstänkte från början, men som jag sedan blev rätt säker på att det ändå inte var.
Han är sjukt snygg by the way...


Kommentarer
Postat av: Kanske?

Nu har jag iofs inte hängt med det sista, Herr Anonym kanske är någon helt annan, men det är INTE jag, tänkte nån kanske lurat i dig det men JAG, var INTE på
nån Orgie då!!!

2008-05-03 @ 17:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0