NJUT NU FÖR I HELVETE!

Efter att ha haft en alldeles fantastisk dag med ungarna på deras läger mötte jag upp min snygga väninna för en inlinestur ner mot Röda Sten. 
Och sicken kväll vi har haft, min baby och jag. 
Vi har åkt inlines och fotat som galningar. Det var en fotosession av rang för att uttrycka sig milt.

Jag lämnar ordet åt några av bilderna...

 

  



 

    





Tack för en UNDERBAR kväll, min allra vackraste väninna.
Jag säger som du gjorde tidigare idag;NJUT NU FÖR I HELVETE!!! 



Puss

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Fan va "street" ni är! =)



Kramar

2008-05-23 @ 09:04:16
Postat av: Din smidiga väninna

Tack själv darlig! En kväll att leva på (och känna smärta från) länge!!!

Men var e alla korten från mina bakåt-flip-volts? Och den när jag balanserar på trappräcket har du klippt ner!!?? Nåväl... Vi vet ju själva hur grymma vi är. Och det är inte alla som kan hoppa över Eriksbergskranen! Ser coooolt ut....:)



Pussel

2008-05-23 @ 10:32:45
Postat av: aber

Svårt att hitta två ivrigare posers i den här stan... Brudar i hoods+graffiti+allvar=street? jag vet inte. Äh, jag skall sluta snacka, jag käkar ju inte ens stark senap längre...

2008-05-25 @ 03:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0