Jag ska ta det lugnt... -Imån!

Idag när många av er satt och var very busy and imortant på jobbet med datorer och telefoner, lekte jag på en gräsmatta i stan.

Här nedan ser ni den fagra ridhästen fröken Babbel som longeras (med hjälp av ett twistband) av sin 9-åriga ägare innan ridpasset.
Då det ju mestadels handlade om att galoppera runt i en cirkel blev den här hästen dock trött rätt fort och skenade hejdlöst med sin ägare (som skrattade så hon kiknade. De är så lättroade, dagens ungdom)... (Säger 30-åringen som låter sig styras av twistband och smackanden) fladdrandes som en vante efter.
Det var nämligen mycket roligare!



Efter att ha blivit härligt svettig svingade jag barn en stund så jag blev härligt yr också... Lovely!



Efter jobbet cyklade jag direkt till Tranquilo där jag träffade upp trevligkille och två fina vänner till.
Jag beställede en stor alkoholfri (japp, it's true) sommardrink och åt Tranquilos Sydamerikanska Caesarsallad -Fantastiskt god, såklart.

Nu blir det bingen.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Erik

60 meter barnkast för att kvala in till OS i Kina där man kastar små barnarbetare... Det komiska här var att Sara kastade det lilla barnet 59.99m, alltså EN cm från kvalgränsen. Men Sara, kämpa på!! Vi tror på dig!!!! Sara till Kina, Sara till Kina, Sara till Kina!!

2008-05-30 @ 23:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0