20:55

Jag är så trött hela tiden... Gäspade så mycket idag att ett av barnen frågade om det var himla jobbigt för mig att vara på deras avdelning att jag sökte syre på det här viset?
Jag såg genast framför mig hur alla barnen låg på golvet som fiskar på land och kippade efter luft, eftersom fröken Babbel just tagit allt syre i en gäsp.

Jag beklagade mig lite över min trötthet när en av mina kollegor kom och tog mig om axlarna och föste in mig i klassrummet.
"Kom här... Jag har något som nog kan hjälpa!"

Jag lät mig fösas in mot skåpen och när hon öppnade det flämtade jag till av lycka!
"Naturgodis... My favourite!"

Jag lät handen smyga ner i påsen samtidigt som jag, som en hemlig spion, lät blicken vandra från sida till sida för att kolla att inga barn såg.
Den jätteonyttiga chokladen bara smälte i min mun och nöten knastrade behagligt när jag satte tänderna i den.
Mmmm... Heavenly!



Tack mamma!
Du är den finaste av pärlor.

Nu bör jag väl gå upp och umgås med de fyra tjejerna som grillar uppe på piskbalkongen. (Och därmed inviger grillen som jag just har skruvat ihop).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0