Yippie Ki-Yay, Mother Fucker!

"Twelve terrorists. One cop. The odds are against John McClane... That's just the way he likes it."
Känns det igen?

"And lesson one starts with killing a policeman? What's lesson two, a neutron bomb?"

image347 

"Another day in paradise."

Jag såg Die Hard 2 på tv igår och har roat mig kungligt  med att idag vara som värsta female-John McClane på jobbet.

"Eight million terrorists in the world and I got to kill the one with feet smaller than my sister."


Hela dagen har jag kläckt ascoola oneliners för mig själv och känt mig häftig, snygg och rapp i käften som värsta actionhjälten i en film där många människor dör fort.

image346
"That's enough of this Kung Fu shit." 

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Sjukt snygga biceps. Fick sån avund i kroppen att jag nu måste logga ut och göra några armhävningar varvat med sit-ups. Skulle inte ätit den där Geishan tidigare idag. Skit också!

2008-05-16 @ 00:39:10
URL: http://kotteby.blogg.se
Postat av: Mr Amazing

Kan inte förstå hur du kan ha missat den bästa..

Yippie-kay-yay motherfucker

;)

2008-05-16 @ 08:36:43
Postat av: Petra

Ditt vältränade lilla stycke! Jag blir också avundsjuk, men istället för armhävningar så går jag ner i köket och gör pannkakor med mängder av vaniljsocker! ;-)

2008-05-16 @ 09:06:39
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Erik

Mr. A.. Nu hoppas jag att du skojar!! För din egen skull

2008-05-17 @ 10:54:16
Postat av: Mr Amazing

Erik... Gå hem o titta på din "hem till gården" DVD-box istället. Överlåt actionfilmerna till oss riktiga män.

;)

2008-05-18 @ 12:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0