Gratis är bra!

Mitt gästgym är ju bara för festligt...

Först smarta hörlurar och nu det här!
Vilken tur att jag inte behövde bajsa, för vad i hela världen hade jag gjort då?



Gästgym är det för att det ju inte är det gymet jag betalar sura pengar till varje månad, utan det gymet som jag snålar och tränar gratis på hela tiden (samtidigt som det andra gymet tacksamt tar emot mina pengar).

Idag var jag, bögen i församlingen och handbollstjejen enormt duktiga och åkte direkt till träningen efter vår BUP-föreläsning.
När jag ligger på bänken och pumpar bröst, inser jag varför man ska tänka två gången innan man tar med en gay guy som hjälp vid ett träningspass. ;)
Första omgången när det kommer till det kritiska ögonblicket då jag inte orkar mer, står han och klämmer på sina (ännu ej existerande) bröstmuskler och speglar sig i glaset, varpå handbollstjejen snabbt rycker in och hjälper mig upp med stången.
Andra gången mina muskler beskedligt sa stopp stod han och dansade till en svängig låt som spelades ur högtalarna när mitt förvridna ansikte ynkligt ropade efter hjälp...

Fast han är ju bara för underbar och jag älskar att träna med honom. Vi fyra som kör ihop skrattar oss igenom rätt tuffa pass och det är guld värt.

Nu ska hon duscha minsann!


Kommentarer
Postat av: Petra

asg

Vilka härliga vänner du verkar ha Sara!

2008-11-07 @ 08:25:07
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Petra igen

Förresten har vi samma problem med vår toalett här hemma. Vill man BÅDE göra nr 2 OCH använda papper så ska man helst gå upp i skogen istället. Alternativt spola flera ggr... Morr

2008-11-07 @ 11:14:21
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad pratar ni om?? Flickor bajsar ju inte. Det vet ju alla....

2008-11-07 @ 17:42:42
URL: http://thesweetest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0