Guess what?!

Idag gjorde jag något som jag aldrig har gjort innan.
Och om jag har gjort det så har jag i mitt undermedvetna skickligt förträngt det hela, för jag har inget minne av att någonsin ha gjort det.

Undrar om det är träningen som fuckar upp mig?
Eller är det kanske alla år som jag har varit utan det, som kommer ikapp mig?

När jag har varit ute och partat en kväll kan jag, dagen efter, få ett nästan djuriskt begär efter kött, men något liknande det som hände idag har jag aldrig förr varit med om.

När jag kommer ner till bamba med kidsen står det köttkorv, pepparotssås och potatis på menyn, och där jag i vanliga fall tänker; "Köttkorv-schmöttkorv" och sedan demonstrativt tagit det vegetariska alternativet, förvånade jag mig själv genom att tänka; "Hmmm, köttkorv. Det har jag aldrig ätit. Vad gott det låter."
Ännu
konstigare blev det när jag faktiskt lade upp två bitar av den till synes stendöda, grådassiga korven på min tallrik (givetvis dränkt i pepparrotssåsen) och nöjt gick bort till barnen och satte mig.

Hallå!
Jag tycker ju inte om korv!
What's going on?

Nu har jag inte smakat på det ännu, så jag kanske inser att jag fortfarande inte äter korv. Men än så länge känns det fortfarande lockande att för första gången i mitt liv få smaka på köttkorv, om några timmar.


Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Jag är på helspänn... törs inte ens blinka..

Va det gott med köttkorv?

2008-11-03 @ 13:08:36
Postat av: sara

Det tar emot att säga det men med massa sås och en hel del senap, så var korven riktigt god. Salt och härlig i smaken,och passade utmärkt till mina små potatisar.

2008-11-03 @ 14:09:37
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Clark

Liknar den typen av ologiska cravings kvinnor får under en graviditet, does it not?

2008-11-03 @ 14:46:50
URL: http://clarkman.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing

I love korv!

2008-11-03 @ 14:53:50
Postat av: nyfiken

så sara och adde är gravida om man ska fatta clark rätt

2008-11-03 @ 15:27:55
Postat av: sara

Måste man inte typ ligga med varandra för att bli gravida?



Hmm... Fast jungfrufödsel har ju hänt förr!

2008-11-03 @ 15:39:45
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mr Amazing

I löööööv korv! Seriously!



På ett jävligt ogay sett kan tilläggas!



/A

2008-11-03 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0