Shame on someone!



Den här synen möttes jag av i morse (när jag som bäst fantiserade om när jag skulle få använde min, ännu oanvända, söta volangklänning) när jag promenerade till jobbet!

Tro mig, när jag säger att fantasierna skenade katastrofalt långt ifrån söta volangklänningar, klackeskor och sidenband.

Eller är det bara jag som ser en hög med människor?
Är det bara jag som "vet" att alla svarta sopsäckar som är slängda i skogen eller i dikerna innehåller en mördad och förmodligen styckad person?

Kommentarer
Postat av: Erik

Lilla rosa vän, du har en livlig fatasi du! ;) kram

2008-11-06 @ 10:33:21
Postat av: Jenny

Klart det är människor, det ser man ju lång väg. ;0)

Jag är också väääldigt misstänksam mot svarta sopsäckar i skogen.

Undra vad som hänt med oss när vi var små... =0D



Pöss

2008-11-06 @ 14:30:59
URL: http://bempis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0