Tidsfördriv!

Jag var inne och läste på Jojos blogg och klickade mig, genom den, vidare till Lina där jag hittade ett litet test.
Då jag sitter här på jobbet och käönner mig tvär-rastlös så tog jag mig an det hela.

Testet går ut på att se om man är en naturlig människa eller helt enkelt en plastig Barbie.


Du har:

(X) Mascara över 100 kr

(X) En plattång

(X) En locktång

(X) Designparfym

( ) Foundation över 200 kr

(X) Ögonfransböjare

(X) Olika sminkborttagningsmedel

(X) Speciell hårbalsam i en sprayflaska

(X) Läppglans över 100 kr

(X) Hårinpackning

() Bodybutter

(X) Bodylotion

(X) Parfym över 300 kr


Summa: 11



Du:

( ) Använder locktång/plattång varje dag  (inte varje dag, men ofta)!

( ) Använder foundation varje dag

( ) Använder mascara varje dag  (Så ofta jag hinner på morgonen).

( ) Använder kajal varje dag

( ) Använder läppglans varje dag

( ) Använder bodybutter varje dag

(X) Använder bodylotion varje dag

(X) Använder ansiktsrengöring varje dag

(X) Använder hårinpackning varje dag

( ) Använder hårspray varje dag

(X) Tränar på Gym

(X) Klipper dig varannan/varje månad


Summa: 5 (+ 2 halva poäng)



Du har:

( ) Tonat håret

(X) Färgat håret

(X) Hårförlängning

( ) Piercat dig

(X) Tatuerat dig

(X) Tagit hål i öronen


Summa: 4


Totalt: 20 (+1)



0-10   Naturligtvis naturliga tjejen
10-15 Konstgjord behandlad blomma

15-20 Kanariefågel i nordisk miljö

20-25 Fryst jordgubbe

25-30 Barbiedocka. Bara plast


VA?
Är jag precis på gränsen mellan en kanariefågel i nordisk miljö och en fryst jordgubbe?
Antingen har jag en helt snedvriden självbild eller så var det här ett jävla skittest ;)

Eller...
Jag kanske är fåfäng... Fast med tanke på hur jag faktiskt ser ut när jag går till jobbet sminklös och med baggy jeans, eller till affären i mysbyxor och rufsigt hår en söndagsmorgon så tvivlar jag på det.
Fåfäng ibland kanske?


Nåja... Jag är ju inte bara plast i alla fall, och det känns ju bra :)


Kommentarer
Postat av: jojo

Coolt...

att jag hamnade i din blogg!!



Och den där listan vågar ja inte fylla i...

ja hade säkert varit UTANFÖR skalan. =)

2008-11-28 @ 19:49:03
URL: http://minahjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0