Moahaha... Jag lurade er alla

Min arbetsplats är så rolig. Det händer så mycket skoj hela tiden...
Det senaste nu var att alla chat-sidor skulle blockeras så att "vi" inte satt vid datorerna och chattade, istället för att vara med barnen och lära dem allt som vi ska lära dem, under dagarna.

*Hjälp!*
Eftersom jag är en av världens sämsta när det kommer till att använda min mobiltelefon och faktiskt ringa till mina vänner, har msn kommit att bli lite av en livsnödvändighet för mig.
Det är genom msn jag bestämmer fikor, filmkvällar samt kollar av hur folk i min närhet mår, och nu skulle de ta bort min enda kontakt med omvärlden.
Fejjan hade jag klarat mig utan, utan några problem men förlusten av msn gjorde mig kallsvettig.

Däremot var jag ju tvungen att kolla FB varje dag och se om spärren hade satt in... Och det gjorde den. EN dag...
En dag var FB blockerad på mitt jobb och msn rörde de över huvud taget aldrig. Såvitt jag har förstått så var det ingen idé att blockera msn eftersom ingen använde det under arbetstid.
Happ!
FB-blocken kan jag bara gissa mig till att någon smart tonåring hackade sig förbi...

Ja, det tyckte jag var roligt. Go Göteborgs kommun, go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0