Vad hände med tallbarr eller sommarregn?

På vår personaltoalett finns det en tvål som doftar starkt av lakrits.
Jag vågar knappt gå på toaletten längre, i rädsla för att inte kunna motstå frestelsen att stoppa den lilla dofttvålen i munnen.
Jag får ett nästan omänskligt begär efter lakrits när jag tvättar händerna och jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan tillverka en tvål som har denna begärframkallande doft.

Jag vet, av erfarenhet, att tvål inte smakar ens i närheten så gott som den vill få oss att tro och jag är fast besluten att inte låta den lilla godbiten på toaletten vinna över mig.

Min plan blir nog att tvätta händerna maniskt mycket, så att tvålen i fråga går en långsam men säker förintelse till mötes.


Kommentarer
Postat av: "Kanske?"

Stoppa den i munnen, Whooaa, bävar för den gången du går på fel toalett och doftblocket i pissoaren luktar chokla eller nåt annat gott...........

2008-11-27 @ 14:42:01
Postat av: Sara

Choklad.. Och kiss... En av de äckligaste kombinationerna, ever!

2008-11-27 @ 17:50:54
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Petra

Vågar man ens ha en sån tvål i närheten av barn - och dig?! :-)

2008-11-28 @ 10:07:24
URL: http://iconfess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0