Bempis, Havregryn och värme

Åh, härliga Stockholm!

Nu är Göteborg hemkommen från en underbar helg med vackra Stockholmsbönor.
Det fanns mycket öl i Stockholm... Nu finns det lite mindre.
Det fanns även mycket naturgodis, sockerfri cola, pizza, jordnötsringar kärlek och chips... Tur för mig att det är boximpact med Riaan ikväll :)

Fredagen spenderades i vardagsrummet med världens bästa Bempis, hennes pojkvän och hundarna, efter lång bilresa och välsmakande invigningskalas.
På lördagen handlade jag lite i Bempis affär (katterna betalade) innan Göteborg tog pendeltåget till centrum där mitt lilla havregryn och hennes mys-pojkvän tog emot mig och presenterade mig för systembolaget.

Vi värmde upp med ett parti yatzy och öl innan vi tog oss in till Stadion och årets Winter Jam.
Det var så supermysigt att snön hade kommit till Stockholm och vi knarrade runt på en dm tjock, vit matta och kollade på snowboard -och skidfinalerna.
Det var mysigt, absolut... Men det var svinkallt och vi fick snabbt ta tillbaka värmen inne på Kellys innan efterfest med skidmänniskorna och alla deras poosers.

Tack mina underbara vänner för den här helgen, och tack Starsky för min nya härligt gosiga mössa.
Snart kommer jag igen...


Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Mössa på tjejer är snyggt!

2008-11-24 @ 12:58:05
Postat av: jojo

GOtt i Gott Gott.



Härlig helg du har haft!

Nästa gång ta med mig som handbagage tack.

2008-11-24 @ 20:29:02
URL: http://minahjartanochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du verkar ha haft det gött ser jag! =)

Men du, barnens handstil på kroppen? - Nej tack. Har du sett hur en sexåring skriver? Och Nova då? Ska hon göra fingeravtryck? ;-)

2008-11-24 @ 21:26:05
Postat av: Petra var det ju

Jag är skyldig till kommentaren ovan som du kanske förstod. =)

2008-11-24 @ 21:26:50
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: Annapanna

Tack mitt söta lilla socker för en super skoj lördagskväll + bakissöndag!

Alltid lika kul när du kommer och hälsar på! =)

You are welcome, anytime... LOVE YA!!!

2008-11-25 @ 11:37:08
URL: http://annavirrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0