Det finns hopp för framtiden ändå

På väg upp från bamba kommer min lilla blondin och hoppar vid min sida.
"Vet du, fröken Babbel?"
"Nej, jag har ingen aning faktiskt."

"Nu är din gamla lilla blondin tillbaka från Grekland. Hon har haft det jättebra, men hon saknade dig och kött så hon sparakade iväg den nya lilla blondinen. Bra va?!"

"Ja, vilken tur. Jag har saknat min köttätande lilla blondin."
Hon kilar in sin sandiga hand (hon ramlade på vägen) i min och ger mig en våt blick:
"... Och hon dig!"

Mysiga, mysiga mitt jobb...

Kommentarer
Postat av: nyfiken

sara sluta snooza http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3539896.ab

2008-10-15 @ 13:26:22
Postat av: sara

Ha ha ha ha!

ALDRIG har jag väl läst en så träffande artikel.

Underbara nyfiken, vad du fick mig att skratta nu.



Jag lovar, att i morgon gå upp direkt när klockan ringer.

(Jobbigt löfte i och med att det är konsert ikväll)...

2008-10-15 @ 14:32:55
URL: http://vildhallonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0