Försvarstekniner

När en sengångare känner sig hotat till livet, eller på annat sätt orolig i sin lilla själ så somnar den.
Det är sengångarens (ett av dem. klor och kamouflage är två andra) försvar mot fiender och smärta. Den sover...

Tänk själva:
"Oh neej, där kommer en stor farlig en som vill äta upp mig. Jag måste fl... ZZzzzzzzzz..."

Ungefär så var det igår när jag låg i soffan och kollade på skräckfilm sent på natten.
"Oh neeej, nu kommer han att hugga henne med en sto.... ZZZzzzzzzz..."

Och tro mig,det funkar.
När jag vaknade, lagom till eftertexterna, var det inte alls läskigt att gå upp och borsta tänderna.
Jag var inte ens lite rädd!


 


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Hahahah........

Har du månne lite narkoleptiska drag?

2008-10-19 @ 17:49:45
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0