Nya tider!

I morse när klockan ringde var det mörkt i rummet.. MÖRKT!
Mörkt som i svart, mörkt som i mitt i natten och mörkt som i  v i n t e r.

(Igår kollade jag av med chefen och fick nästan helt klartecken till att få tjänstledigt inför min resa. Så länge jag fixade en bra vikarie, så var det lugnt. Och det kan väl inte vara så svårt. Det är ju bara att vicka på rumpan lite)...

Och när jag gick till jobbet (halvsprang, stressad som vanligt) doftade det höst ute.
Har ni tänkt på att de olika årstiderna doftar olika?
Det var en frisk, skogig och maskulin doft ute idag. Rätt härligt ska erkännas och jag piggnade till ordentligt under min språngmars...

I dag var det höst, i morgon är det vinter och snart är det sommarlov igen!

Kommentarer
Postat av: Mr Amazing

Sommarlov!!

2008-10-07 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0